Wednesday, December 29, 2010

Good Bye-Bye...2010

Selamat tinggal 2010...


Tinggal 2 ari jer ag tahun 2010 nk tutup tirai...amacam korangnyerr perancangan tahun neyh sume da tercapai ker?? atau pown ader ag yg x tlaksana?? atau da mmg terbengkalai?? n life korang ader penambahbaikan x thn neyh?? atau statik jer mcm thn2 sblm neyh?? hmmm....aper2 pown tpulang kepada korang sendiri dlm mcorak kehidupan korang...aper pown bak kata nabil...'Lu pikir la sendiri"...

Akunyerr ader ag satu azam yg x tcapai2 ag...so tpksa renew ag...org laen renew roadtax...renew licence...tp aku renew azam...hehehehe...xper aku tau aku da berusaha cuma blom mendatangkan hasil ag...so mknanyerr blom rezeki aku ag ar tuh...cepat atau lambat musti ader sbb musababnyerr...sume adlh ketentuan-Nya...aku redha n tawakkal...InsyaAllah mudah2an tahun depan tcapai...AMIN.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...