Wednesday, December 15, 2010

Kerana kau...Piala Suzuki AFF 2010...

Aper korg tau psl bola?? x kira ar yg local ker imported ker...team maner yg korg sokong?? saper pemain bolasepak yg korg kenal?? hmmm...rata pompuan musti kureng tau bab2 neyh kn...aku pown x terkecuali...hahahah...kalu lelaki yg mmg kaki bola ko sebut jer aper...sume dlm tgn diorg...aku neyh mmg x bpe minat sukan2 dr zaman skolah ag...stkt tgk bole ar...pengetahuan takat minima jer ar...well pompuan kn...lebih ske bab fesyen2...cantik2kn diri...lelaki plak mmg suka bab2 sports...

Mlm neyh Malaysia vs Vietnam bermaen utk Piala Suzuki AFF 2010. Maen kt Stadium Bukit Jalil...start kol 8pm td...sambil2 mentenet neyh aku jeling2 ar tv...tgk kt channel rtm 1...ader jer pown..dpt gak tgk kalu x g stadium kn...hmmm tp aku dok ar umh sensorg...hubby xder...g stadium ngn adik n kazen dier...kalu dlu aku ske tnye npe nk g stadium?? tgk kt tv xleh ker?? tp skrg da x kuasa ag...da tau standard jwpn... "malaysia maen tuh(ikut team maner yg mane ar)...nk tgk live...ramai2...feel dier laen ar...kalu jerit ramai2 time gol tuh...fuhh best giler..." iyo la tuh bie...ikut suka kamo la...janji x menyusahkan idup aku krn bola sudah...janji aku n kamo bahagia...

Aper ek Piala Suzuki AFF 2010?? Nak tau ?? baca jer ar kt website neyh  http://www.affsuzukicup.com
Even aku x bpe gemar sports neyh tp yg penting mlm neyh Malaysia menang wokeh...x sia2 hubby aku g tgk...pasti dier tsenyum puas kegembiraan...bbaloi2 pegi...menang 2-0 lwn Vietnam...cayalah pemain Malaysia. Malaysia Boleh! Nti Malaysia akan maen kt Hanoi plak...hubby...nk g saner gak ker??hehehe...pegi dlm mimpi jer ar ek...tgk jer ar kt tv ye...tp jgn lupe plak byr bil Astro.

Syabas! aku ucapkan kpd Mohd Safee Sali krn berjaya menyumbangkan gol...mengharumkan nama Malaysia. Mohd Safee Sali neyh striker...dier pakai jersi no.10...nombor yg pernah dipakai oleh pemain lagenda Malaysia dan Selangor iaitu Allahyarham Mokhtar Dahari. Hopefully dier juga bole menjadi pemain yg digeruni spt Allahyarham.

TAHNIAH kepada skuad malaysia!

Game yg sempat aku snap2 dr dua tv...mula2 dok kt dlm bilik pastu borink turun bawah lak...hehehehe...


Mohd Safee Sali...the stiker yg jaringkn dua2 gol tuh...mmg mantop beb!

Hubby n d geng dok kt seat bwh bendera Selangor tuh...
D coach...Rajagobal...

Neyh tiket hubby aku...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...