Friday, December 10, 2010

Mission >> Buy WEDDING PREZZIE...

Al kisahnya di hari Jumaat...

Wehooooooooo...shopping again n again...lunch time ari jumaat kn panjang... pabila para lelaki g solat jumaat maka  para pompuan2 plak akan kuar menghabiskan masa dgn bershopping2an....ishkkkk...pompuan...pompuan...tp tuh ar kami yg pompuan neyh ar yg slalu membantu menjana pndptn ekonomi negara...hehehehe...
Ekceli tujuan sbnr adlh nk cr wedding prezzie for opismate yg nk kawen dis weken...so dats y ar aku n frens g shopping...kalu tdk aku akn tdo jer...kami shopping d maner?? di Jusco Cheras Selatan...sbb dkt.

Layansssssss dis picca...

Shopping2an masing2...

Mkn2 time...Awin wif her tomyam cendawan, me wif nasi putih + paprik ayam

My drink...Sjora...pilihan aku mango peach...suka sgt...shedapppppp

Pilot n d 2nd pilot...hehehe...

Lastly...dis d prezzie for 2 brides 2 be...share2 ngan my fwen Awin buying dis prezzie...
Kiri: Prezzie utk Nina...Gadis Kaunter Perkhidmatan JJ tlg wrap...aku edit sket letak ribbon chumelll
Kanan: Prezzie utk Iza...Wrap sendiri wokeh...Awin nk bg camtuh jer...tp x syiokk ar...aku nk bg schumell yg mungkin...n bg iza susah2 sket nk bkk...huhu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...