Saturday, December 11, 2010

My opismet...JUST MARRIED!!!

Sabda Rasulullah s.a.w
"Manusia Hawa dijadikan dari rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijunjung. Bukan pula dari kakinya untuk dijadikan pengalas, tetapi dari sisinya untuk dijadikan teman hidup, dekat pada lengannya untuk dilindungi dan dekat dengan hatinya untuk dicintai."

"Jika seseorang itu telah berkahwin maka dia telah menyempurnakan separuh daripada agamanya, maka bertaqwalah kepada Allah pada separuh lagi."

Perkahwinan merupakan satu momen yang maha penting dan amat bermakna dalam hidup seseorang apabila satu2 pasangan itu sudah berniat bertekad untuk mendirikan rumah tanggga. Maka di hari berbahagia ini pada tanggal 10 Disember 2010, selepas waktu Asar, di Masjid Universiti Putra Malaysia menjadi saksi termetrinyerr ikatan sah 2 hati 1 jiwa pasangan yang sudah lama menyulam cinta...dengan sekali lafas maka Siti Noriza sah menjadi isteri kepada pasangannya Mohd Hafiz. Alhamdulillah...


Congratulations! I pray and wish happiness for both of you...I hope you are the ones from the story that says - Happily Ever After...

Layansss dis piccas...neyh time nikah
Hantaran from both sides..

Upacara membatalkan air sembahyang...
Perasan x?? ramai papparazi sebok2 amik pic...
Time neyh ar kn nk merasa glamer mcm artis gtu...huhu

 
 
Cik Su..you're next!!! i'm waiting for ur big day...get ready k!

  
Pengantin lama wif pengantin baru...hehehe

Curik ank myfwen Fadh..DAMIA yg chumelll....

Neyh time majlis pengantin pompuan kt Dewan PPL, UPM...
Myhubby n me & K.Jam wif her hubby n ank2 yg chumelll


p/s: To Nina... Sorry i can't attend your wedding day...jauh sgt ler...tp dr kejauhan ini aku ucapkan..."Congrats!!! It's only just begun...you're starting on a journey of a new exciting life. Be happy and all the best."

To Iza n Nina...welcome to the group! Peace...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...