Wednesday, December 29, 2010

Tiba2 BIL AIR mencanak2 naik??...

Balek keje td...nmpk kt post box tuh ader bil air...hubby aku bajet nih ntah2 RM0 ag...tp bila aku tgk...usihhhhhhhh...dasatnyerr....

My Water Bill...for dis month...

Mau terbuntang bijik mata aku tgk bil air bln neyh...tkezut giler hubby aku...meleset jauh jangkaan dier...mmg x puas ati...ingt salah umah...tp tgk balek address bill btol ar plak...tp nape tbe2 tgk amoun beratus hengget ek?? konpius jap...nk bayo bpuloh2 hengget pown jarang2 sgt tau...ag2 ar semenjak2 Kerajaan Negeri Selangor neyh bagi subsidi utk penggunaan air bwh 20m3 pertama maka hubby aku selalu x bayo...maner taknyerr asik pakai air x sampai sepuloh hengget pown...so da dtolak jd ar RM0 jer...biar btol?? yup! btol. sila percaya wokeh...bil ader sbg bukti...hehehehe...jgn jelezz...

Tp bln neyh??hmmmmmm......
Nak kata ramai...beranak pinak dok umh aku neyh...xder plak...dok berduo jer...
Nak kata umh ader swimming pool ker bath tub...xder gak...mandi shower jer...pastu mandi 2x kali sehari jer..pg nk g keje..malam balek keje...tuh pown maner ader mandi berjam2 sampai kembang bdn neyh...
Nak kata hubby aku bkk kedai dobi...xder pown...hubby aku basuh bj ktorg jer...tuh pown bila da blonggok...smniggu skali jer basuh plak tuh...
Nak kata bkk car wash...tidak mungkin...basuh kete pown jrg2...kalu basuh pown anto car wash...ane2 tuh yg basuh...

Last month nyerr bill....cube korg tgk amaun tuh....

Tup2 dis month nyerr bill...tgk amaun tuh bpe??

Nak tgk d whole bil air aku dis month...tadaa....


 
Hairan bin ajaib tol ar...akan ku terjah SYABAS bt komplen neyh...ishkkk3x...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...