Friday, January 14, 2011

BULAT...BOTAK...

Ader bran botakkan kepala x?? botak?? bald?? sure yg pompuan2 awal2 ag would say oh...no...no...no... mau terbeliak mata ko kn...bulat jer...hehehe...sume lari dok jauh2 jer...kalu lelaki mmg ar xder halnyerr...kalu yg bernazar tuh ag mmg xder masalah...tp kalu pompuan musti ar pelik kan...mustilah 300x pk kan...rambut tuh...rambut adalah lambang mahkota bg ssorg wanita taw...

Aku...Eifa...botak?? owh tidakkkkkkkkkkkkkkkkk!!! takutnyerr...omg...help me plez!!! kalu btol mau aku x kuar umh nti...mau nangis  bhari2 sampai x berlagu nti...xmo...xmo...xmo!!! sapelah aku neyh kn...kalu botak mcm Sharifah Amani atau pown mcm Mislina Mustaffa  tuh laen ar...diorg tuh pelakon...kalu mcm Britney Spears yg mmg femes ngan kontroversi tuh xper...diorg tuh sume artis...glamer2...dpt publisiti...kuar magazine sane sni...paper saner sni...tv saner sni...even mcm tuh pown duit masyuhk jer...kalu ko eifa?? ko aper ader?? saper ar knl ko kalu bkn family ko jer...ishkkkkkk xyah ar sampai nak botak2an kepala tuh ek... 

Hehehe...ekceli aku da buhsan ar...da masuk 4 bln x g gunting ker trimmed ker bt treatment ker hape ker...aper tdknyerr...aku mengalami masalah rambut thp mega maxima neyh!!! rambut aku asik gugur jer...risau giler wei...hubby pown da membebel psl rambut aku neyh...da ar gugur bsepah2 kt lantai...bgun tdo kt bantal pown ader...kalu pas mandi kt dlm toilet tuh pown ader gak...eeeeee kt maner2 jer ader...aduh! giler kronik masalah rambut aku skrg neyh...arghhhhhhhhhhhhhhh...tensionnyerr...

So last night aku telah melakar sejarah hidupku yg baru...dsbbkn few days ago aku dilanda demam selsema...n semalam MC...then aku telah mengambil salah satu alternatif utk mengembalikan semangat bekerja dgn menamatkan riwayat rambut panjang aku...plus memerangi masalah keguguran rambut aku...hehehe...

Last night juga aku telah memBOTAKkan wallet hubby aku...hubby kesayangan aku telah menerbangkan duitnyerr  membelanja wifey kesayangannyerr mengubah penampilan rambut baru...hoyeah...hoyeah..hoyeah...eifa bergaya dgn rambut baru nyerr...tp kt umh jer ar...kt luar still pakai tudung wokeh!

Da kata tahun baru...rambut pown kna style br...kna ader perubahan sket...br ar nampak fresh look...x gitu???heheheh...poyos jer aku neyh kn...

My new hair style...Bob hairstyle...bob haircut...Go bob now!!!
Ala2 gini ar...huhu...

Gambar neyh ihsan dr mr.google ek...

Korang2 sume pk chumel x aku ngn gaya gitu???hehehehe...xske xper...yg penting myhubby ske...kuikuikui...


p/s: ader sesape boleh membantu aku mengekang keguguran rambut x?? help me plez!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...