Thursday, January 6, 2011

Ramalan Hidup 2011...

Story for today...

Kt opis aku neyh ader satu chinese news paper...nama RED TOMATO...mmg tiap2 dua minggu skali ader supplier anto...aku idak ar reti baca chinese character tuh tp suker ar tgk2...sbb dier mengenai economi n lifestyles...tgk2 gambo pown jadik ar...hehehehe...cuci2 mata...paper neyh utk chinese student...sbb aku kt students affair department...so students ari3 masuk cni...tuh depa dok letak paper tuh kt cni...tuk distribute kt diorg ar...

N nak jd cerita...kt opis aku neyh ader ar satu chinese student neyh yg kira da familiar sgt...wakil student...so selalu ar dtg opis aku settlekan programme2 persatuan dier...few days ago dier dtg cni kt opis ae...sedang2 dier bc2 paper then dier dtg bgtau kt aku...

Dier kata utk thn neyh...yg lahir tahun Ayam...



Nombor bertuah: 1, 7 n 9...
Kehidupan: Biasa2..bjln lancar...xder halangan sangat...tp perlu lebih bijaksana dalam membuat keputusan tentang masa depan...pastu akan menemui teman2 yang baru...
Kesihatan: mungkin bad sket ar...berkaitan ngan darah2...sng kna luka2 kot...
Pekerjaan: Mungkin akan dapat habuan yg lebih baik...mungkin akan lebih sibuk...
Marriage life: Mungkin ader perubahan ke arah lebih bahagia...tp kna jg2 ader baik n buruk...mungkin kna lebih bhati2 krn bole senang bgaduh...

Aper pown jangan percaya kpd ramalan2 neyh...kalu btol tu hanyalah secara kbutulan...kalu pcaye bulat2 nti da kira haram, syirik n khurafat plak...ishhkkk2x...mintak dijauh2kan lah...jgn percaya kepada benda yang belum tentu kesahihannyerr...kte kena percaya kpd qada' n qadar...ingatlah Allah swt lebih berkuasa menentukan hidup masing2...kita kna sentiasa berdoa supaya kehidupan kte sentiasa dalam kerahmatan, kebahagiaan, kesenangan, dan dimurahkan rezeki yang halal...

p/s: When u seek assistance seek it from Him; u must know dat nothing wiil happen to you except what fate has decreed.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...