Friday, February 18, 2011

Aksi Sengal Luar Kawalan...

Alkisahnya bermula begini...

Pada suatu petang di hadapan sebuah kedai makanan segera di Balakong...sedang aku bersama suami asyik mashuk menikmati makanan yang dibeli...tiba2 mataku tertancap pada aksi di luar cermin kedai betul2 bersebelahan dengan meja yang kami duduk...kelihatan satu pasangan ca ya nun alip dalam sebuah kereya yang sedang memakirkan kenderaan mereka...pada pandangan mata kasar aku...mereka ini sudah semestinya sepadang kekasih yang sedang menyulam asmara...

Seperti ada tarikan magnet untuk terus melihat mereka...namun tiba2 aku tergelak...lucu melihat keletah mereka...malu pun ada...mana taknyerr naik kete dari luar bikin nampak macam power la sgt...lagak bawak kete ala2 pemandu pro tp ek eleh bt spoil jer...mamat tuh buat malu kaum diorg jer...parking pown x terer beb...x reti nak bajet space...langgar tembok...hahaha...buat malu awek jer...da kurang kemachoan tuh...dah tau kete ko tuh pasang skirting yg terjojol kuar tuh tp yg SENGAL sgt g langar tembok pagar tuh wtper?? even xder ar kuat sgt tp kan sendiri bikin malu...tp yg ajaibnyerr muka mamat tuh slumberland jer mcm xder pape berlaku...then bila awek dier kuar bgtau baru ar terkedek2 reverse kete sket...tp aper yg perhatikan...mamat tuh bila kuar tgk biasa2 jer kete dier...mcm kalau langgar2 hentam2 sket tuh da biasa kot...normal..skirting dier mmg yg stok baik punyerrr kot...xkn ader effect...kalu maner2 lelaki laen mau dier resah gelisah tgk kete da calar ker rteka ker aper ker...tp mamat neyh relaks jer...dier mmg letak kete dier kat no.2 kot...awek d tempat pertama...ader kemungkinan kan...hehehe...biar kete terhimpit tp jgn awek yang terlanggar...tp dier mmg bt aku ngan hubby aku x tahan gelak...

Then yg si awek mamat tuh pown sama SENGAL...kalau iyer pon nak lalu...da tau jalan sempit sebab boyfren kau tuh parking dkt sgt ngan tembok pagar tuh...so apa lah salahnyerr meluaskan sket penggunaan otak kau tuh...g ar pusing lalu belakang kete tuh...kan sebesar2 jalan ader...nih x..nak gak lalu depan kete yang senpit2 tuh...motip?? takut kna langgar??hmmm...tau ar ko seksa pakai suar pendek sendat tp xyah ar nak seksikan diri ag...kalu buttocs ko tuh mcm Angelina Jolie ker Mas Idayu ker xper gak...ini tidak...x pasal2 aku gelakkan ko skali...

Iskkkk...ingatkan nak stop da...xnak gelakkan orang...x baik kan...tp mmg x bole gak...mmg couple neyh tetap nak entertain aku n hubby...bkn aku suh diorg buat lawak tp aksi diorg yg ala2 SENGAL tuh yang buat aku x kering gusi menahan tawa...

Aksi di luar kawalan yg aku xleh tahan sgt gelak sampai sakit2 perut...sesak dada ialah boyfren awek tuh kalau sekali imbas tgk...mmg konpem nampak smart...bole ar bg mark 9++...pewut x nmpk boroi...cover2 sket kot...pakai kemeja kaler gelap tp tight-in...suar jeans biru...pakai belt...kasut leather hitam...tp tiba2 mmg terus jd 0...outs ar...hampeh...malu...SENGAL...kalu aku jd juri mmg aku cakap harap maaf...aksi anda kurang sesuai...FAIL...GAGAL...nape?? bole plak mamat tuh x zip suar dier ar...aisehhh men...da aku nampak kt dlm tuh kaler MERAH yang oi...free2 jer tgk...sib baik kaler merah...kalau kaler....opppppsssss...nti da jd 18sx plak....ishkkkkkk xleh...nti kna banned plak...hahahaha...sbb aksinyerr tuh hanya aku yg nampak so susah sket aku nk bgtau kat hubby aku...nak ckp jer aku tergelak2 xleh berenti...tp pas hubby aku taw mmg lagi sakan ktorg gelak...xtaw ar org kat kaunter order tuh perasan ker tak...n sib baik petang tuh x ramai org...n xtaw ar couple tuh tau ker tak yang ktorg neyh sebenarnyerr gelakkan diorg...

Harap maaf lah kepada pasangan kekasih tersebut kerana secara tidak sengaja kami telah mentertawakan anda...bkn niat kami nak berbuat demikian tetapi sesungguhnyerr kami tidak mampu menahan tawa...walau bagaimanapun terima kasih byk2 kerana anda telah menceriakan suasana petang kami...

Ehh...nape byk byk sgt capslock word SENGAL??? sbb aku nak bgtau situasi yg terjadi tuh mmg nmpk sgt SENGAL...hehehe....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...