Thursday, February 17, 2011

Cuci mata...

Cuci mata?? tuh ayat aku kalu ngn hubby...kalau aku bgtau ...

Dolu2...
"Bie...honey nak cuci mata ar"...nti dier jwb " Cuci mata?? (sambil2 buat muka berkerut2)

Skrg...
"Bie...honey nak cuci mata ar"...nti dier jwb "Kat maner??"...hmmm...well d vry gud husband...cpt memahami...paham sgt2 ngan key word 'cuci mata'...hehe...

Maksud aku nak jenjalan kat shopping kompleks...menghabiskan duit dan masa di waktu2 terluang yg ader especially waktu weken...aktiviti yang mmg aku xleh nak elakkan...x tahan ar nak dok umh jer...kalau time xder duit pown xper...nak gak kuar...x membeli pown xper...at least dpt gak window2 shopping...

Kalau cuci2 mata jer maner lengkap kan kalu x mengisi pewut...mata kenyang...pewut pown kna kenyang gak...br adil..br syiokkk...tp perkara yg xleh blah ialah awal jer2 smpai kat maner2 shopping complex...musti hubby aku kata dier lapar...walau pown dier da mkn kt umh...mmg da jd habit hubby aku kalau g jenjalan jer awal2 ag da lapo...blom ag puas cuci mata musti nak puaskan pewut dier dlu...hmmmm...nak kata kuat makan...x jugak...nak kata gemok...maintain kurus jerk...hmmmmm....

Weken ari tuh aku cuci2 mata gak then dat time we all makan dimana?? di Kafe Kyros Kebab @ Plaza Metro Kajang...try test rasa...




Aku suker!!!...da kata Kyros Kebab kn...so speciallity mustilah kebab kn...
Try Crossaint Chicken...

Sphagetti Bolognaise...lama x masak...jd try kt cni tp kalu bg sos lebey musti sedap...sbb terlalu sedikit ar...x cukup.



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...