Tuesday, February 22, 2011

Jutawan segera...

Jutawan?? wah bestnyerr kn...bole beli mcm2 yg kte impikan...xyh nak risau duit cukup ke tdk time ujung2 bln...xyh pk bila nak gaji...tp kalu ader rezeki jd jutawan...aku nak jd jutawan yg dermawan...biar merasa rezeki sesama2...biar berkat...n biar bertambah2 ag jutawannyerrr...hahahaha...

Duit bole bt orang bahagia...duit juga bole bt orang merana...sbb kalau kte byk duit gak bole bt orang dengki sama kita...kang nti ader pulak org dtg pukau2...ishkkk takutnyerr...ader duit pown susah...xder duit ag susah...hmmmmmmmmmmmmm...

Tp aper yg penting sekarang mak cik kayo!!! mak cik jd jutawan...mak cik jutawan segera...mak cik ader byk duit...duit berjuta2...tp juta2 tuh juta in Indonesian Rupiah lah...hehehe...ok lah tuh merasa gak jd jutawan sekejap kan...utk few days...kalau tdk biler ag kan...




Baru pas tkr ag...ari tuh da tkr...td tkr ag...hehehe...byk sgt ker?? bole ar...plus dengan kiriman2 orgnyerr skali...tuh yg tkr ag...nak berholiday plus bershopping2an kat Bandung...esok aku aku start bershopping berjuta2 taw...x sabar rasanyerr...tp cane ar agaknyerr aku nti...reti ker?? ntah2 mau pening gaknyerr nti aku nak calculate...hmmmm....hubby nti tlg kirakan ek...hehehe...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...