Friday, February 18, 2011

Kena denda...

Kena denda?? tp bkn ar kena diri atas bangku ker lari kat tengah2 padang ker aper macam budak2 sekolah tuh...tp aku kna denda banje hubby makan...hubby demand nak makan KFC plak...

Alasan kukuh dier sbb aku da menyusahkannya kena pusing balek g opis semata2 amik enset aku yg tertinggal...dier da tarik muka menyampah nak menempuh jalan yg jem nk g balek opis...aku bkn sengaja nak tinggalkan...tp tertinggal ag...dats y ar aku terima denda tuh walaupun x berapa nak setuju...aku kan x bpe ske mkn fast food selalu sgt...x baik...tp apa kan dayaku...terpaksa ku turuti jua...

Ekceli dis is not d 1st time happened wokeh...before dis pown aku pernah tertinggalkan gak...a bit careless...dats y hubby aku cam bengang gak kt aku...sowey k...

Gara2 tertinggal enset neyh gak...ader satu masa tuh kawan aku yg tdekat ngan opis tlg amikkan...sanggup dier malam2 g amikkan...thanks a lot to Akma...tp skrg kalu aku tertinggal xleh nak mintak tlg dier ag...dier da xder kt cni...da dok nun jauh kat Sarawak...rezeki mengajar di sana...luas sket pemandangan dan pengalaman kan...tetibe2 windu plak kt ko Akma...agak2nyerr ko ingt kat aku ag x?? hmmmm....

N satu masa laen plak hubby aku terpaksa dtg opis sensorg waktu malam sbb tlg amik enset aku...aku siap buat memo ag nak bg pak guard...sbb dier kna menceroboh masuk opis aku...kang kalau tdk x pasal2 kena tangkap plak ingatkan mencuri....hubby risau enset aku ilang...aku selalu letak2 jer enset atas meja...aku plak kalu da tertinggal malas plak nk g amik...hmmmm....

Perangai suker tertinggal enset neyh da byk kali terjadi...kawan aku, kak ayu yg paling selalu remind...selalu risau kalau aku letak2 jer enset...selalu tlg simpankan enset aku...kdg2 da nak balek tuh siap kejar aku ag semata2 nak bg enset...terima kasih yer kak ayu...kalau akak xder camne lah agaknyerr saya yer...jgn tggl sy ek...jgn cr keje kt tmpt laen ar...nti kesian kt sy...xder sape nak jg kecarelessan saya...hehehe....sib baik dpt kawan yg baik...

Setakat neyh nasib masih menyebelahi aku...Alhamdulillah aku masih ader jodoh ngan enset aku neyh...kalau tertinggal pown masih dlm drawer...kalau atas meja...gamaknyerr selamat ar kat org2 yg pjg tangan kalau ader ar kat opis tuh...menangis x berlagu ar aku...tp silap aku gak kan...

Berbalek kepada cerita kena denda tuh...aku banje hubby makan twister yang baru...



Take a bite of unexpected..mmg pown unexpected...rs sesangat kejangungannyerr...jagungnyerr byk sgt...taste weird for us...
So not me n myhubby's taste...maybe org laen suke kot



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...