Thursday, February 17, 2011

Ring of Fortune...

Date: 7hb Feb 2010, Monday
Venue: Pizza Hut, Tesco kajang

Pada suatu ari di waktu petang dgn cuaca yg agak mendung2...mood yg berbunga2 riang...almaklumlah ar...jam sudah menunjukkan pukul 5pm...mau balek keje woo...tbe2 suatu sms diterima..."yeah! honey nak banje makan pizza..." tiba2 terkonpius aku jap...aik...aper kejadahnyerr tiba2 neyh...bila masa ntah aku ckp nak banje?? aku jas pesan jgn lupe amik aku...almaklumlah dier amik half day...ishkkkk kali neyh mmg aku kna poww ar neyh...hmmm...sib baik ar laki sendiri...layan jer ar...xper...aku pown dpt mkn skali...huhu...

Hah dier tag line pizza baru...
Double the fortune!
Double the happiness!
For a prosperous New Year!


Sudah semestinyerr di Pizza Hut...try pizza baru...tp x samer sgt pown dlm gambaran dier...kalu tgk kat gambar...perghhhhh!!!!  nmpk begitu meriah...sarat ngn bermacam2 dgn segala2nyerrr....tp yg aku dpt...tdk ar semeriah gtu...tp sbb hubby aku nak mkn pizza gak so tibai jer ar...aku tambah side order yg laen yg begitu tidak mengecewakan aku...berbaloi2...



Hah...ader promotion...murah sket...RM4.90 jer...
kalu rega biasa RM9.90 kalu x silap ar...

Mushroom soup mmg tbaek kali neyh...byk giler mushroom...br btol kn...

Breadstix Garlic...dis time kureng sket...

Waalllaaaaaaaaa.....mmg mabeles ar...masala chicken meatball cheese baked...



Pizza yg tinggal...br teringat nk snap..hehehe...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...