Tuesday, January 4, 2011

MyNew NIECE...

Yeah...aku nk perkenalkan ahli keluarga aku yg baru...ank buah aku ler...ank adik aku yg kt kg...baby gurl wokeh...chumel...
Ank adik?? eh bkn ker adik ko muda ag?? yup...tp sbb adik aku neyh da gatal sgt...tuh yg kawen awal...awal?? kawen masa umo awal 20-an ag...muda belia br umo 21 thn masuk 22 thn ar thn neyh...sila percaya ye...sbnrnyerr ktorg nak ader org jg dier...almaklum ar kami neyh anak yatim  piatu...yg laen2 sume da ader kuarga sendiri...dier pulak sorg2 yg solo molo...pehtu muda2 ag da x merasa kasih syg mak...pastu ayah plak...jd ktorg sume sebulat suara menyokong dier kawen awal...ag pown ktorg sume mostly adik beradik dok KL...tp dier kt kg...so kalu da ader org jg mkn pakai dier...xder ar ktorg kt cni risau sgt ngn dier...bkn nak melepaskan tanggungjawab yer...tp kalu kawan lama2...kulu kilir asik bwk ank dara org jer...aper lak org kata nti...agpown kalu lama2 sgt nti ader org ke-3 plak ag laen jdnyerr nti...baik ar cptkn dlm pkr baik neyh...

Walau pown muda ag tp da jd bapak kpd sepasang cahayamata yg chumel sgt2...tp aku salute ar ngn dier...mmg s'org bapak n suami yg penyayang...yg btanggungjawab...yg baik...kalu ckp jer mungkin korg rs mcm x caye tp realitinyerr mmg bgitu...mgkin bila da kawen...segalanyerr berubah...

Nak tgk anak buah aku si chumel?? jeng3x....

Baru sempat nak snap pic...
ari tuh mas balek kg x sempat tgk coz bby chumel neyh kna thn ward...

Name: Haziqah Alwani Binti Muhammad Afif
Umo: Masuk ari neyh 38 ari...2bln lebey ar...

Anak 1st...si abang...
Name: Harith Alfian bin Muhammad Afif
Umo: Setahun 3bln...kalu x silap...lebey krg ar...


Anak...itulah anugerah Allah yang tidak ternilai harganya...so sesiapa yg da dkurniakan anak tuh tlg ar hargainyerr...jgn plak jd mcm kes buang2 anak tuh...x beperikemanusian lansgung...ko ingt yg ko buang tuh anak patung ker??? hengat2 ar sket...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...