Monday, December 13, 2010

An Evening on Everything's FREE...

Dis evening...evrything's FREE...ngape aku kata bgtu??haaa.....

Ari neyh aku bg coupon domino's pizza kt opismate aku LAMKA aka AKMAL...bg FREE sbb aku pown dpt FREE jer...amik dr FREE newspaper kt opis aku gak...hahahaha...n dpt mkn FREE...yeayyyyyyyyyyy.....

Masa Lamka dpt tuh dan2 tuh gak dier order...time tuh aku tdengar ar bsungguh2 punyerr pizza boy delivery tuh mntk address (mcm ar opis aku neyh kt ceruk maner yg owg x taw jln...smpai mntk landmark bagai)...ishkkk...musti pizza boy neyh x pernah masuk area opis aku kot...tp dlm kesusahpayahannyerr nk menganto...dah ar kt luar tuh ujan lebat...akhirnyerr smpai gak...cian bdk pizza tuh kuyup kna ujan...tp sbb lmbt...so dpt ag coupon free atas kelewatannyerr menghantar...prosedur domino's pizza la katakan...

Layanssssss dia piccass yg aku smpt snap...lapo maner leh thn sey...
x kira kt mner pown...belasah jer ar...hehehe...cctv ader tuh

shedapppp tgh2 ujan menikmati pizza yg panasssssssss....mabeles ar

toce2...jasamu d kenang

Thanks a lot to si bj biru...AKMAL krn membelanja kami mkn pizza pd ptg td..ekceli memula aku ingtkan dier order utk bwk balek mkn ngn pakcik basikal dier (uncle yg dok serumah ngn dier daa)...tp rupa2nyerr dier banje kami...sungguh baik hati kamo ye...wlupown kamo kuat mkn tp kamo sentiasa ingt kwn2...slalu banje kwn2 mkn especially banje buah K.Yah...buah K.Yah?? eh biar btol?? hahahaha...jgn tkezut k...jgn pk bkn2 da...maksud aku...buah2an yg selalu K.yah jual kt opis wktu petang2 tuh ar...

Pd aku kamo scra x lgsung selalu bsedekah...smoga idup kamo akan sentiasa diberkati n dberikn rezeki halal lg melimpah ruah...AMIN.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...