Friday, December 31, 2010

Kiriman dr SULAWESI, INDONESIA...

Hoyeahhhh...i got dis stuff...
Baju tdo & Alas meja...dua2 tuh dpt kaler merah...tau2 jer aku ske kaler merah...hehehe
Putu Kacang & Gula2 Asam...

Ole2 dr tanah seberang lautan...Sulawesi, Indonesia. Kalu korang nak tau lebey lanjut psl Sulawesi neyh...korang g jer ar kt cni http://www.indonesia.travel/

Last 2 week my bro n his family pegi sne...jln2 makan angin...shopping2...sambil melawat sedare mara...ktorg still ader sdara kt sner...saudara sblah arwah ayah...dlu ms sekolah menengah pernah ar pegi sne satu family...sponsored by my late father...x ingt ar form 2  ker 3...lebey krg 14 tahun yg lepas ar...da lme da...

Abg aku kata syiokkk...byk tmpt menarik skrg...x ckup ms jer...nk kna planning holiday next yr neyh...tp cukup ker cuti aku thn depan neyh ek?? akak aku yg sulong tuh ajak aku g dis coming Jan...dier da booking flight...nk g ker?? ishkkk...masalah problem neyh...cuti aku bkn byk...planning holiday d awal2 tahun da ader...bln feb n mac mmg konpem g holiday...kalu bln januari pown aku g holiday mmg masak aku...mau pokai sepokai2nyerr aku nti...cne neyh??? alahai susahnyerr lah si kaki jalan neyh...nmpknyerr aku kna bt planning holiday baik punyerrr utk thn dpn...n nk kna bijak bt duit ag neyh...ader sesape ader lubang baik punyerr nk buat duit?? kobar2kn pd aku ek...hehehehe....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...